Ofis fren farewell party

bidang oil and gas nie.....org datang dan pergi. biler dh masuk 5 thn experience ke atas, dh boleh 'jual' diri. jual diri tue means sold our experience for better income. yeler, sapa xnk income besar. but, sometimes not the money we are catch up for but to growth ourselves more. yele, jika asyik kena wt keja sama j ker, xpn promote2...org lain semua dh berpangkat, kita still lagi mcm tue ler. selagi xnaik tangga, camane nk berbukit duit kt bank tue kn...hehe

today, another one of my fren are leaving us. he went to KL. pi keja compeni besar org kata. dhla besar glamor lak tue. kalo balik kmpg, org kmpg pn tahu kompeni nie. aduh, sekira- kira aku, team aku yg buat BRE dulu yg tinggal kt pasir gudang nie aku jeler. bukan aku xnk move....bukan aku xnk cari challenge lain, bukan aku xnk gaji besau, bukan aku xnk upgrade ilmu di kata, tp anak aku kecik lagi, rumah baru lak beli dan xsanggup nk gadap KL yg blh kata org yg duk KL nie semua hari2 cari duit. kuar pagi2, balik udah senja (salah satu sebab jam bukan semua mikir duit jer....hehehe, kang kena marah lak ngn org KL). nieler majlis kedua kwn aku....


Comments

Popular Posts